Aku Cinta Allah...

" Jika Allah memakbulkan doa kita,
itu tandanya Allah menyayangi kita,
Jika Allah lambat memakbulkan doa kita,itu tandanya Allah ingin menguji kita, dan
Jika Allah tidak memakbulkan doa kita,itu tandanya Allah nenyediakan yang terbaik untuk kita..."

Tuesday, August 2, 2011

Ramadhan... Rindu ini....




Betapa aku merindui Ramadhan ini...
Namun adakah mampu aku laluinya?


Ramadhan yang ku nanti,
tibamu bagai melepaskan rasa di hati ini...



Ya Allah,
pandulah aku...
berikanlah aku petunjuk...
dan iringi setiap langkahku...
dengan rahmatMu yang tidak terbilang...


Ya Allah,
hambaMu memohon...
Tiada tempat untuk ku memohon selain padaMu...
Semoga Ramadhan kali ini...
Aku tidak persiakan...
Semoga Ramadhan kali ini,
lebih baik daripada Ramadhan-Ramadhan yang lalu...
Insya Allah,
amin....



by umisyazwani binti maridi, kuantan.

No comments:

Post a Comment